This website is produced by Engelsby Consult - Lejrevej 14 - Allerslev - 4320 Lejre - © Copyright 2011
Start Synd Forbandelser Dæmoner Udfrielse Helbredelse Artikler Video Ordliste
Afdækning af områder med bindinger At afdække rødderne til en persons bindinger er måske den allervigtigste del af enhver udfrielsesproces. Hvis man ikke er i stand til at adressere roden af problemet, er chancerne for at personen kommer ud i frihed stadig meget fjern. Dette er en vigtig nøgle i den overordnet udfrielsesproces og må ikke overses eller ignoreres. Den bedste måde at håndtere dette på, er ved hjælp af et godt spørgeskema, og udspørge personen med specifikke spørgsmål omkring deres baggrund, deres bindinger, hvornår det startede og så videre. Målet her er at få en ide om hvad indgangspunktet kan være, hvilke tankebygninger og fæstningsværker der er, opdage de ubehandlede sår, der skal helbredes, og hvilke dæmoner man er oppe imod. Der er grundlæggende to spørgeskemaer som man kan bruge. Det første spørgeskema er meget kort, og målet er at tage et område med bindinger og derefter finde rødderne hurtigt. Det andet spørgeskema er udvidet og mere detaljeret og er et fremragende redskab til at grave dybt ned i en persons fortid, for at afdække en bred vifte af forskellige bindinger. Disse spørgeskemaer er ikke perfekte og kan dække enhver situation man vil møde, men de er nogle gode værktøjer at starte med. Helligånden er forbløffende god til at afdække områder med bindinger, som vi ikke lige er opmærksomme på, så det er altid en god ide at byde Ham velkommen til at tale om bindinger og afsløre ting og områder, som mangler eller man selv har overset. Klik her for at se disse skemaer: - Spørgeskema til udfrielse - kort version - Spørgeskema til udfrielses Næste afsnit Afsløring af tankebygninger og fæstningsværker.  
De er udpræget egoistiske De lyver De er meget stolte
Typiske karakter tegn på dæmon besatte personer  
Advarsel ! Denne hjemmeside er kun for bekendende kristne der ønsker eller har et personligt forhold til Gud. Hjemmesiden har ingen relevans for folk der tror at de kristne, men ikke er det ! Man bliver ikke en kristen fordi man bor i et “kristent land” Man bliver heller ikke kristen bare fordi man er barnedøbt. Barnedåben er en velsignelse, dedikation og overgivelse fra forældres side, men ikke en bekendelse fra den døbte. Den eneste måde at blive kristen på er gennem personlig åbenbaring eller vished (tro), hvor Herren Jesus giver sig til kende for én. Dette skal efterfølges af en personlig bekendelse fra mennesket til Gud.
Downloads : Liste 1 - Seksuelle synder Liste 2 - Afgudsdyrkelse Liste 3 - Arvelige synder Liste 4 - Almindelige synder Forkastelsetræ Forskellige former for frygt og fobier General renselse - Hovedrengøring General renselse - Bøn og udfrielse Renselse af sjælen for urenhed Okkultisme og Spirituelt skema At bryde brakjorden op Tattoveringer og piercinger Åndelige sygdomme Symptomer på spirituelle link Spørgeskema til udfrielse af Noel og Phyl Gibson Årsager til forkastelse Renselse af dit hjem Procedure til Selvudfrielse Procedure til Udfrielse Skema til slægttræ i fire led Rationalisme og Sex Skema Folkekirkens uddrivelsesritual
Guds kærlighed
Guds kærlighed De fleste kristne har problemer med at forstå Guds kærlighed.